Algemene Ledenvergadering Gouda Onderneemt

dinsdag - 14 mei 2019
Algemene Ledenvergadering Gouda Onderneemt

Bloemen voor Cees Siermann, Jaco Slingerland en Peter van Vliet

Voorzitter Nico Voogt bedankte Stubbe directeur Peter van Vliet voor de gastvrijheid. De leden van Gouda Onderneemt werden voor deze Algemene Ledenvergadering door Peter hartelijk welkom geheten in het Stubbe museum. Tijdens de netwerkerborrel konden de leden de vele oldtimers, zowel personenauto's, vrachtwagens en een bus, op hun gemak bekijken.

Jaco Slingerland neemt na 4 jaar penningmeesterschap afscheid van het bestuur van Gouda Onderneemt. Zijn rol zal worden overgenomen door Arie Kuiper die al deelneemt in het bestuur. Pieter Boer, die eerder namens de kascontrolecommisie sprak, prees in zijn verslag Jaco als penningmeester voor het voeren van een degelijke en ordentelijke boekhouding en vroeg de aanwezigen deze complimenten te ondersteunen met een hartelijk aplaus waaraan graag gehoor gegeven werd.

Cees Siermann was in eerste instantie als adviseur betrokken bij de overgang van RHID naar Gouda Onderneemt en is daarna  betrokken gebleven als communicatiedeskundige. Per eind 2018 heeft Cees die rol neergelegd in verband met drukke werkzaamheden voor zijn bedrijf.

Het bestuur bedankt Jaco en Cees voor hun inzet de afgelopen jaren!